lauantai 25. huhtikuuta 2015

Täältä mä löydyn!

Blogilistan lopettaminen on ollut käsittelyssä monissa blogeissa, ja koska minullakin siellä vielä jonkin verran seuraajia on, ajattelin nyt muistuttaa, missä muualla mun blogia voi siitä huolimatta helposti seurailla.

Bloglovin'

Itse olen käyttänyt Bloglovinia jo pidempään muiden blogien seuraamiseen ja se on mun mielestä kyllä blogilistaa paljon kivampikin. Sieltä löytyy siis minunkin blogi! :)




Image Map


Facebook

Linkkaan myöskin kaikki mun postaukset blogin Facebook-sivulle, joten sitä kautta on myöskin helppoa seurailla!




Image Map

Instagram

Lisäksi löydyn vielä instagramistakin, jonne päätyy paljon sellaisia juttuja, joista ei ihan postausta viitsi kirjoittaa. Että esim. koirakuvista tykkäävälle siellä on tarjolla nähtävää :D




Image Map

Jotenka siis kuvaa tai linkkiä klikkaamalla pääsee helposti seuraamaan minua. Palaillaan muilla jutuilla taas pian. Luonnoksiin onkin jo kerääntynyt muutamia hieman keskeneräisiä, joista lisää lähipäivinä! Tulossa esim ehkä maailman paras suklaakakku :)

2 kommenttia:

  1. Mä en oo ees kuullu et se lopetetaan :D Ookko ihan varma vai onko tä huhupuhetta ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mulle ainakin tuli ihan sähköpostissa tiedotekin, joten kyllä sen pakko täytyy olla :D

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)