sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Uusia brunssikokemuksia

Käytiin eilen ekaa kertaa kokeilemassa Nick's Food Desgnin brunssia. Kuvat, joita oon netissä nähnyt ruuasta, on näyttänyt sen verran hyvältä, että oli pakko päästä itsekin kokeilemaan. Paikkahan oli itsessään hipsterimäisen tyylikäs, mutta yllättävää sinänsä oli, että tosi suuri osa porukasta oli liikkeellä vauvojen tai pienten lasten kanssa, mitä ei kyllä Turun muilla brunsseilla kauheasti ole tullut vastaan...

 photo DSC_9710_zps0uyfksdv.jpg photo DSC_9692_zpsffbdsmly.jpg photo DSC_9684_zpsixrwnbdm.jpg photo DSC_9694_zpstokdregi.jpg photo DSC_9685_zps7kyrekrp.jpg

Pääasiallisesti ruoka oli kyllä hyvää, mutta jälkkäripuoleen olin vähän ehkä pettynyt. Suklaaputous oli tietysti ihana, mutta kakut ei kyllä mun mielestä olleet kovinkaan kummoisia. Tää ei päässyt mun listalla ihan parhaisiin syömiini brunsseihin, mutta oli mukavaa käydä kokeilemassa! Ei missään nimessä huonokaan :)

Onko muilla kokemusta tästä brunssista?

8 kommenttia:

  1. Tosi herkulliselta näyttää! Löysin sun blogin facebookin kautta ja tykästyin heti, tosi hyvät kuvat niin koon, laadun ja kuvakulman puolesta. Liityin lukijaksi niin jatkossakin varmasti näät mun kommentteja sun postauksissa!
    Mut haastettiin kiertohaastettiin ja sä oot yks mun haastetuista! Lisätietoja ja kysymykset mun blogissa. Ihanaa aurinkoista sunnuntaita sulle :)
    http://monakirjoittaablogia.blogspot.fi/2015/03/the-liebster-award.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit! :)) Harmi, ku olin ehtinyt just jo vastaamaan samaan haasteeseen...

      Poista
  2. Hei hyvä ku postasit tästä koska oon meinannu mennä tonne brunssille! :)

    VastaaPoista
  3. Oii, tosi kivalta näyttää♥ brunssit on jotain niin ihanaa!

    VastaaPoista
  4. Tämä onkin ihan uusi tuttavuus, pakko ehkä käydä testaamassa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oli kyllä testaamisen arvoinen joka tapauksessa! :)

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)