lauantai 7. maaliskuuta 2015

Mustan lappuhaalarin metsästys

Nyt oon saanut päähäni, että mun olis saatava musta lappuhaalari. Jotenkin tällä kertaa mulle on iskenyt fiilis, että sellanen olis kevään ehdoton must-have! Ongelma kuitenkin on, että mistä sellaisen löytäisi?! Kävin kokeilemaan H&M:llä heidän versiotaan, mutta se ei istunut mun päälle ollenkaan. Siksi mietin, josko jollakin teistä olis osunut silmiin muualla vastaavia. Housujen istuvuus on mulle sen verran hankalaa, etten halua lähteä tilaamaan netistä, vaan ihan kokeilu paikan päällä olisi paras vaihtoehto.

 photo haalari2_zpshmugguyh.jpg

Kuvassa oleva haalari on juuri sellainen, minkä haluaisin! En edes tiedä, mistä tää innostus iski muhun ihan yllättäen. Iskeekö tällainen vaatekappale kenties muihinkin? Nyt niitä vinkkejä kaivataan! Etsin tositarkoituksella :D

Kuva

2 kommenttia:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)