tiistai 10. maaliskuuta 2015

Maaliskuun unelma-asu

Kesken raportin kirjoittamisen eksyin hiukan aiheesta ja rupesinkin kokoamaan tän hetken unelma-asua Polyvoressa. En tiedä, miten opiskeluiden kanssa niin helposti pääseekin käymään tälleen! :D No siitä huolimatta tässäpä nyt kollaasia siitä, milaisia juttuja tahtoisin tällä hetkellä käyttää.

Spring


Reput on innostanut mua jo viime kesästä lähtien ja haluaisinkin sellaisia vaikka kaikissa väreissä! Toinen, mihin oon viime aikoina ihastunut, on pastellisävyt. Ihastelen kaikkien vaaleanpunaisia ja -sinisiä takkeja tällä hetkellä ihan suunnattomasti. Niitä on nyt näkynyt kohtalaisen paljon niin blogeissa kuin kaduillakin. Olis aika perfect, jos tää asu nyt maagisesti ilmestyis mun kaappiin!

Nyt kuitenkin takaisin sen raportin pariin, että saisin palautuksen kuntoon tämän päivän aikana. Palaamisiin!

4 kommenttia:

  1. Apua miten täydellinen kokonaisuus <3 niin raikas ja pirtee!! Mulla onkin tuon värinen takki jo odottelemassa kevättä vaikka tosin asukuviinkin jo on päässyt :D vaaleapunainen takkikin on jo tulossa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, oon niin kade! :D Ottaisin mielelläni molemmat omaankin kaappiini!

      Poista
  2. Aivan ihana toi vaaleensininen takki♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin kyllä on ihan täydellinen! <3

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)