tiistai 3. helmikuuta 2015

Tiistai-illan kuulumiset

Huhhuh mikä päivä! Oon vääntänyt tuntikausia muutamaa kouluhommaa ja silti vaan tuntuu, ettei mikään ole hyvä! Olen huomannut, että monet opiskelee kauhean tehokkaasti iltaisin, mutta mun kohdalla se ei kyllä todellakaan päde. Totuus on, että mun ei muuta kuin pakon edessä kannata edes yrittää enää mitään aivoja vaativaa kuuden jälkeen illalla. Siinä ei yleensä saa aikaan kuin masennuksen.

 photo DSC_9078_zpscgf0v2pv.jpg

Ja sitten toiseen juttuun - tohon mun hassuun koiraan nimittäin! Kaveri vihaa sitä, jos hänestä otetaan kuvia ja luimistelee ja katsoo pois kamerasta. MUTTA auta armias jos kuvaat jotain muuta asiaa niin kyllähän se tyyppi silloin tapittaa taustalla tarkkana kameraan. Tänäänkin mun joka ikinen kukkakuva sai tällasen pienen koiramausteen :D

Että sellasia sekalaisia juttuja tähän iltaan. Mun loppupäivän suunnitelmat sen sijaan koostuu syömisestä ja ensitreffeista alttarilla (johon oon muuten ehkä hiukan jopa koukuttunut!). Palataan kunnollisemmillakin asioilla taas pian!

4 kommenttia:

  1. Hahahaa sun koira kuulostaa persoonaltaan yhtä hurmaavalta kuin meidän chihut! :D On ne vain sellaisia <3 Aivan ihana tuo kuva ja "taustapiru" <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuntuu, että tällä rodulla kyllä löytyy sitä persoonaa :D mut ihanaahan se tosiaan vaan on! <3

      Poista
  2. Mullakin on kuvaus kaverina oma poika.Sillon ku halusi hänestä kuvia niin eiiii ei pysy paikallaan... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo taitaa olla eläimissä ja lapsissa jotain tollasia samoja piirteitä :D

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)