tiistai 10. helmikuuta 2015

Näytä mulle tie aurinko sun uuteen aamuun

Jee asukuvia pitkästä aikaa! Nyt alkaa onneksi olla jo sen verran valoisampaa, että kuvien ottamisellekin on hiukan helpompi keksiä aika johonkin väliin. Mulla on nyt viime viikosta lähtien kyllä ollut jo aika keväiset fiilikset heti, kun aurinko on vähän paistellut ja ollut yllättävän lämmintäkin!

 photo DSC_9198_zpswcmymlpj.jpg photo DSC_9202_zpshm5iqno1.jpg

neule: Benetton
paita: Monki
korut: Glitter

 photo DSC_9188_zpshqkliqb3.jpg

Asu on aika perussettiä. Kevään fiilistelyissäni oon nyt ottanut käyttöön jo mun huitulapaidatkin. Sama se vaikka ne takin alla sitten muuttuisikin vähän turhan sähköisiksi :D Onneksi pian voi jo hakea taas kesäisempiäkin mekkoja toivottavasti esiin. Alan olla vähän kyllästynyt mun talvivaatekaappiin! Pukeutuminen on kyllä niin paljon kivampaa heti, kun ei enää meinaa koko ajan jäätyä!

2 kommenttia:

  1. Voi että onpa ihana neule! Näyttää niin lämpimälle ja just sellaiselle, johon tekee mieli kietoutua lämmittelemään. Ja noi isot napitkin on jotenkin tosi suloiset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Toi on kyllä tosiaan ihanan lämpöinen :)

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)