torstai 19. helmikuuta 2015

Minun kodista meidän kodiksi

Mun on ollut tarkoitus julkaista näitä kuvia jo vaikka kuinka pitkään, mutta sitten on kuitenkin aina just tullutkin jotain muuta sanottavaa mieleen... Nyt kuitenkin lopulta pääsevät esittelyyn meidän kotikuvat. Mä oon asunut tässä kämpässä nyt parisen vuotta ja tammikuun alussa tänne muutti myös mun poikaystävä. Vähän on vaadittu taistelua, että tavarat on saatu mahtumaan, mutta tällaselta täällä nyt sit näyttää!

 photo DSC_9165_zpstmz0fwzg.jpg photo DSC_9166_zpsevfptlwz.jpg photo DSC_9170_zps4ccgkfty.jpg photo DSC_9177_zpsyuqgbxvq.jpg photo DSC_9179_zpsaq8un1jx.jpg

Ihan hyvin me ollaan tänne nyt onneksi mahduttu, eikä muutosta syntynyt sen suurempian kriisejä. Surffilautakin on saanut nyt ainakin toistaiseksi luvan olla säilytyksessä olohuoneessa ja pelottavaa kyllä oon jo lähes tottunut siihen :D Hyvä sinänsä, että kamat alkaa olla jokseenkin paikoillaan, koska parin viikon päästä vietetään tupareita!

Mutta nyt takaisin tenttilukujen pariin. Huomenna pitäs vielä taistella yksi koe läpi ennen kuin on pientä lomaa ensi viikolla :)

6 kommenttia:

  1. ihanat sävyt teillä, sopii hyvin yhteen!



    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Vähän teillä on ihanan näköistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Oon kyllä itsekin taas tällä hetkellä oikein tyytyväinen :)

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)