maanantai 9. helmikuuta 2015

Iik, mä olen somettunut!

Tänään tein lopultakin jotain, mitä oon harkinnut jo iäisyyden. Uskalsin nimittäin loputakin painaa julkaisunappia mun blogin Facebook-profiilissa, joka löytyy nyt siis täältä! Lisäksi ajattelin, että kerrankos sitä nyt julkaistaan kaikkea ja päätin lisätä sivupalkkiin linkin myös mun Pinterest-profiiliin eli nyt seurausmahdollisuuksia löytyy vaikka millä mitalla!

 photo 20150209_130605_zpsvpr0qssg.jpg

Nyt ollaan siis niin paljon kaikkialla jo! Oon tutustunut tohon Pinterestiin vasta hiljattain, mutta pakko sanoa, että sehän on tosi kiva palvelu! Sieltä löytyy paljon kivoja ideoita niin tyyliin kuin vaikka ruuanlaittoon tai askarteluunkin. En tiedä, miksi kuvittelin, ettei se olis mua varten...

Nyt jään siis jännityksellä odottamaan saanko yhtään tykkäyksiä :D Kivaa alkavaa viikkoa kaikille!

2 kommenttia:

  1. Tykätty <3 Mä en oo vieläkään oikee sisästäny Pinterestiä vaikka sielä välillä käynkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! :D <3 joo siin ehkä menee aikansa, koska en itsekään ensimmäisillä kerroilla innostunut...

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)