torstai 26. helmikuuta 2015

Hei mummo, mitä kuuluu sinne teille?

Tänään oltiin äidin kanssa käymässä mummolassa. Sais kyllä käydä useamminkin, mutta nykyään monesti, kun muut on olleet menossa, mulla on just sattunut olemaan joku pakollinen luento tai muuta... No mutta pääasia, että nyt päästiin sinne kuitenkin! Vaikka sää olikin varsin harmaa, nappasi äiti musta aika kivat asukuvatkin matkalla. Vitsi mä oon ihan liekeissä näiden asujen kanssa pitkästä aikaa! :D

 photo DSC_9467_zpsc7pylxf9.jpg

mekko: Promod
farkkupaita: Only
kengät: Tamaris
laukku: Bik Bok

 photo DSC_9462_zpsaywo0bkk.jpg

Tää asu on sellasia luottoyhdistelmiä, jotka toimii aina, jos meinaa iskeä asukriisiä tai ei muka löydy mitään puettavaa. Mulla on muutama asu, jotka toimii sellaisilla hetkillä, joten nykyään kunnon asukriisejä enää harvemmin koetaan. Meidän lauantain tupareihin sellainen saattaa kyllä iskea, sillä mun sinne tilaama mekko ei oo edelleenkään tullut ja olin laskenut sen päälle! Ellei huomenna ala näkyä täytyy keksiä jotain muuta...

Nyt ei muuta kuin kivaa iltaa kaikille. Palaamisiin!

2 kommenttia:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)