sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Katse eteen ja suupielet ylöspäin!

Moi! Mä oon kärsinyt tässä pientä ahdistusta siitä, että pitkästä aikaa mulla on oikeasti aika paljon koulua käytävänä ja jopa pakollisia luentojakin. Tällasta ihmettä ei oo varmaan pariin vuoteen ollut :D No mutta positiivisen puolena - tän kevään jälkeen mun kurssien pitäis alkaa olla aika lailla jo paketissa!

 photo DSC_8823_zps9e6f8a75.jpg photo DSC_8829_zps07b05cc7.jpg

takki: Desigual
mekko: H&M
villapaita: Mango
kengät: Tamaris

Tässä on asua tältä päivältä. Toi takki siirtyi vähän aikaa sitten mun äidin käytöstä mulle ja oon aivan ihastunut siihen. Ihanan klassinen malli yhdistettynä varsin erikoiseen kankaaseen. Täydellisyyttä kaikkineen! Nyt kuitenkin on aika suunnata nukkumaan, että jaksaa edes hiukan pirteänä aamukasin luennoille huomenna. Kivaa alkavaa viikkoa kaikille!

8 kommenttia:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)