tiistai 13. tammikuuta 2015

20 faktaa ja epäonniset asukuvat

Näitä faktapostauksia on nyt näkynyt tosi monissa blogeissa ja niistä innostuneena päätin toteuttaa myös oman sellaisen. Plus kuvituksena muutama todiste siitä, että mun asukuvien otto ei ihan joka kerta mene nappiin :D

1. Haaveilen sellaisesta "lomasta", että voisin nukkua vaikka kaksi päivää ja joku vaan tois mulle ruokaa välillä.

2. En ole varmaan suunnilleen viimeisen puolen vuoden aikana silittänyt yhtään vaatetta ja yritän uusia ostaessa valita sellaisia kankaita, ettei tarvitsisikaan.

3. Kuuntelen kotona musiikkia vain harvoin, koska hiljaisuus on musta ihanaa.

4. Oon pohjimmiltani aika ujo ja uudet tilanteet jännittää mua. Silti nautin esiintymisestä ja haluan tunkea itseäni paikkoihin, joissa joudun kohtaamaan pelkoni.

5. Mun on vaikea olla vakavasti. Sillon kuin pitäisi olla, tulee monesti mieleen jotain niin typerän hassuja juttuja, että meinaa alkaa yksinään naurattaa.

 photo DSC_6842_zpsd5fb3298.jpg

6. Mä en tykkää suklaajäätelöstä sitten yhtään. Colaa sen sijaan voisin juoda vaikka 2 litraa päivässä, ellei pelottais, että hampaat putoaa suusta.

7. Nykyään monet asiat on helpompia digitaalimuodossa, mutta esimerkiksi lehdet ja kalenteri täytyy mun mielestä ehdottomasti olla ihan perinteisiä paperisia.

8. Joskus musta tuntuu, että tää aikuisuus on vaan sen leikkimistä, että muka osaa hoitaa kaikkia asioita ja tajuaa niistä jotain :D

9. Näen monesti kadulla ihmisiä, joista tekisi mieli pyytää saada ottaa kuva, mutten uskalla kysyä.

10. Oon aika kömpelö ja tavarat putoaa mun käsistä helposti. Siksi joskus pelottaakin, jos saan näppeihini jotain kallisarvoista ja mahdollisesti hajoavaa.

 photo DSC_7637_zpsbbd0b8d3.jpg

11. Jos voisin tehdä työksi mitä vaan ja jotenkin eläisin sillä silti, haluaisin vaan askarrella ja tehdä kaikkia näpertelyjuttuja.

12. Olen joskus kai vähän liian iloinen suomalaiseksi ja saatan sillä huomaamattani ärsyttää ihmisiä :D

13. Mun mielestä tiskaaminen on kivaa, mutten silti jaksais monesti aloittaa sitä. Toinen mun lempparisiivousjuttu on ikkunoiden peseminen.

14. Mulla on paha tapa jättää asioiden hoitaminen mahdollisimman viimetinkaan, vaikka kuinka olis ollut paljon aikaa.

15. Oon aika laiska, mutta kouluhommien suhteen se kääntyy äärimmäiseksi tehokkuudeksi. Haluan saada tehtävät mahdollisimman nopeasti tehdyksi, että voin sitten päälle vaan maata sohvalla.

 photo DSC_7425_zps692f6e50.jpg

16. Oon aivan koukuttunut SimCity Buildit kännykkäpeliin!

17. Tykkään ihmisten seurasta, mutta kaipaan joka päivä vähintään tunnin verran ihan omaa aikaa, jolloin ei tarvitse esimerkiksi vastata kenellekään ja saa miettiä vaan omia juttujaan.

18. Hyppäisin benji-hypyn ellen pelkäis niin paljon, että mun selkä jotenkin hajoaa siitä ja joudun kärsimään selkäongelmista lopun elämääni. Itse hyppy sen sijaan ei kauheasti pelottaisi, jos vaan voisin olla satavarma, ettei satu.

19. Yhteenmuuton myötä meidän olohuonetta "koristaa" surffilauta, jonka kohtalosta käydään vielä pientä taistelua.

20. Uutena vuonna, kun kävelin bileistä kotiin, keräsin matkalta pulloja, koska tuntui tuhlaukselta jättää niinkin mahtava ansaintamahdollisuus käyttämättä :D

Et semmosia faktoja tähän päivän päätteeksi. Palaillaan taas piakkoin ainakin herkkujutuilla! :)

6 kommenttia:

  1. Hah aivan ihana tää postaus :D

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Nää faktapostaukset on aina niin kivaa luettavaa :) Ihanan hauskoja kuvia!!

    VastaaPoista
  3. Ihania ja niin hassuja kuvia ♥ :) Faktatkin ovat aina hauskaa luettavaa, hyvä pousti siis:)

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)