keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Oon koittanu vierotusta, se ei saanu mua irti susta

Heelou! Matikantentin uhkaava lähestyminen on pitänyt mut tänään sopivassa paniikkitilassa, joten oon saanut jotain aikaankin. Oon kyllä niin huomannut, että mun ehdottomasti tehokkain aika on tämä viimehetken paniikki. En voi kyllä väittää, etten odottais aivan sairaasti sitä, että näistä päästään ja tulee se joululoma!

 photo DSC_8290_zps0790d3b1.jpg photo DSC_8297_zps0508e331.jpg

mekko: Mango
takki: Linea
hattu: Lindex
kengät: H&M
laukku: Bik Bok

 photo DSC_8306_zpscd558d02.jpg

Tästä asusta sen sijaan sellaista sanottavaa, että tää on mun ihan lemppareita viimeajoilta! Tykkään aivan kaikesta ja oon tosta hatusta edelleen aivan huumassa. Ihanaa, että se täydellinen lopultakin löytyi! Vaikka viileät säät muuten vähän ikäviä onkin, kerrospukeutumista kyllä rakastan, joten nyt täytyy lohduttautua sillä, kunnes saadaan taas tää pimein aika jätettyä taakse.

Palaamisiin! :)

2 kommenttia:

  1. Jostain kummans syystä sun kuvat ei näy ja niiden kohdalla lukee että olet poistanut ne (englanniksi)

    Blogissani on ihanan BPface puuteripaljetin arvonta.Millä pystyy myös korostaa tai varjostaa kasvoja.Toivottavasti osallistut <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kun sanoit, niin sain asian korjatuksi! :) Ja ehdottomasti käyn osallistumassakin!

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)