sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Linnan suosikki

Kuten oon tainnut joka vuosi ennenkin tehdä, olen tälläkin kertaa valinnut lempparipukuni Linnanjuhlista. Tänä vuonna päätös ei ollut niin helppo kuin joinakin vuosina, mutta yksi puku oli kuitenkin mun mielessä ylitse muiden. Se oli tänä vuonna Tea Riihilahden punainen ihanuus!

 photo riihisjuttujh061214_503_lu_zps426e6de5.jpg

Tämä puku oli jotenkin samaan aikaan riittävän yksinkertainen ja mielenkiintoinen. Tykkäsin puvun väristä ja kankaasta ja tässä mielestäni kokonaisuus oli ihan nappivalinta! Mun mielestä parhaiten toimii se, kun ei ole yritetty liikaa. Mikä oli teidän suosikkinne linnan puvuista?

P.S. Ja vielä muistutus! Ellet ole käynyt osallistumassa arvontaan, niin vielä on aikaa täällä!!

Kuva: Iltalehti

2 kommenttia:

  1. Ei vitsit, juuri ajattelin tehdä tällaisen postauksen blogiini ja selailin noita iltapäivälehtien kuvia kauneimmista kuvista. Tämä oli ehdottomasti munkin suosikki! :) Tänä vuonna ei ollutkaan niin paljon "sykähdyttäviä" pukuja, mutta tuo oli kyllä todella kaunis!

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon kyllä aivan samaa mieltä! Tämä on kaikessa yksinkertaisuudessaan tosi kaunis :)

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)