perjantai 21. marraskuuta 2014

Perjantai-illan kuulumiset

Huhhuh mitä kiirettä on nyt ollut pari päivää! Tuntuu, etten ole ehtinyt muuta kuin mennä paikasta toiseen ja siksi tänkin päivän osalta lopetin koulutehtävien tekemisen vasta ihan hetki sitten. Toisaalta parin viikon päästä tämä pahin palautusruuhka on ohi ja joulun aikaan pitäis saada sentään hiukan lomaillakin!

 photo muotikuu2_zpsfaa9aa53.jpg

Eilen käväisin illalla myös Muotikuun kutsuilla äidin seuralaisena. On se kyllä ihan älyttömän kaunis liike, vaikka mulle noin peruspukeutumiseen vaatteita ei niin paljon tarjolla olekaan. Ihanan ylioppilaspukuni sieltä kyllä aikoinaan löysin ja pari muutakin ihastuttavaa juhlajuttua mun kaapissa on. Ja kun viime postauksessa päästiin tohon nimikointiteemaan niin löytyipä mulle minikirjainkengätkin :D

Mutta nyt on pakko nukkua välillä, koska huomenna on taas työpäiväkin tiedossa... Yhdet asukuvat on ollut jo hetken odottamassa, joten palataan niillä pian! :)

6 kommenttia:

  1. Sulla on kyllä ihana blogi! Sait uuden lukijan :)

    VastaaPoista
  2. oii samaa mieltä Ellanooran kanssa, tosi kiva blogi :)) ja oot hurjan kaunis! ihana mekon ja neuleen yhdistelmä<3

    VastaaPoista
  3. Eikö olekin tuo mekko tuon neuleen alla h&m:ltä? Aina kun katson tuota (tai jotain ihan sen näköistä) siellä, tulet mieleen :) Muutaman kerran oon bongannu jo saman mekon. Koskahan haen sen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on! Haha hauskaa, jos tuun mieleen tollasista :D Suosittelen kyl hankkimista. Toi on ihan mun suuri lemppari!!

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)