lauantai 8. marraskuuta 2014

Asuinspistä talveen

Nyt, kun talvikelit näyttää yhtäkkiä tulleen, on aika miettiä sitten myös sitä talvipukeutumista. Siitäpä syystä kokosin kasaan kaksi erilaista kokonaisuutta, jotka mun mielestä vois talvisille kaduille sopia!

Ensimmäisessä kollaasissa on suurta takkia ja kultaisia yksityiskohtia. Ja arvatkaa oonko kehittänyt itselleni "tarpeen" tollaseen lierihattuun. Niitä näkee nyt kaikkialla ja joka näkemällä oon varmempi, että sellanen mullakin pitäis olla!

Gold ones


Toisen kollaasin asu on sen sijaan on tyttömäisempi ja ihanan rento pipoineen ja suurine neuleineen. Ton takin väri on mun mielestä myös todella ihana! Musta tuntuu, että mun väri-ihastuksissa on tasainen kierto ja nyt toi sininen on se, joka on alkanut tehdä paluuta mun himotuslistalle :D

Rebel Chic


Et semmoset vaihtoehdot tällä kertaa. Itse tykkään molemmista kovasti ja voisin kuvitella kumman vaan päälleni! Kumpi iskee teihin enempi?

2 kommenttia:

  1. Ihan sun näköisiä molemmat :) Muhun iskee enemmän toi alempi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sen voisin noista vaihtoehdoista kuvitella kyllä sunkin päälle! :D

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)