sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Stop telling me the way I gotta play, too much food on my plate

Heipat kaikille! En tiedä, mitä ihmettä nyt on tapahtunut, kun mulla on yhtäkkiä postailtavaa ihan jonoksi asti! Lähdetään nyt kuitenkin purkamaan asioita tämän päivän tapahtumista - nimittäin meillä oli vaihteeksi pieni blogibrunssi. Vielä nyt kolmen tunninkin lepäilyn jälkeen oon kyllä räjähtämispisteessä Blankon herkkupöytien jäljiltä :D

 photo DSC_7740_zps020675e1.jpg

Oltiin siis herkuttelemassa Reetan, Noran, Jennan ja Riikan kanssa. Oli tosi kiva tavata Nora ihan uutena tuttavuutena ja nähdä muita tyttöjä taas pitkästä aikaa! En olis aikoinaan, kun blogini pystyyn pistin uskonut, miten kivoja ihmisiä oon saanut tätä kautta tavata!

 photo DSC_7757_zpsff39fba7.jpg photo DSC_7777_zps2620d829.jpg

takki: Benetton
hame: Monki
kengät ja farkkupaita: H&M
laukku: Icon

Kiitos Jennan, on brunssiasusta nyt tyylikkäät kuvatkin! Oon jo kaivanut mun talvitakit esiin, koska mikään ei kyllä oo yhtä kurjaa kuin paleleminen. Toi Benettonin takki on palvellut varsin hyvin, koska oon hankkinut sen jo joskus lukioaikoina, et ikää hänellä on jo se vähintään 6 vuotta! Kaikkiaan kyllä tykkään tästä asusta kovasti, vaikka hameen vyötärö hiukan jo kuvien oton hetkellä kiristikin :D Mut kaikkiaan oli taas tosi kivaa! Seuraavaa kertaa odotellessa :)

10 kommenttia:

  1. Oli kyllä herkullinen ja mukava sunnuntai! <3
    Ihanat noi asukuvat!! :)

    VastaaPoista
  2. Oli kyllä kiva nähdä taas ja syödä liikaa :D

    VastaaPoista
  3. Oli kiva nähdä taas, otetaan pian taas uusiksi :) Tai ehkä ensi kerralla on taas sen baareilun vuoro :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo voi olla, et täytyy vaihtelun vuoksi :D

      Poista
  4. Oi, ihana takki, ja ruokakin näyttää hyvältä.. :P

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana brunssiasu! :) Tosi kaunis.

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)