perjantai 17. lokakuuta 2014

Nyt on lokakuu ja minusta näkee sen

Hola! Ei jestas näitä mun opiskelupäiviä. Tuntuu, että joka asiaan menee suunnilleen kymmenkertainen aika, koska harhaudun tekemään matkan varrella kaikkea muuta. Esimerkiksi tän päiväinen raportti-projekti ei oo kyllä oikein taas ottanut edistyäkseen! Noh, vielä muutama päivä armonaikaa...

 photo DSC_7671_zps4e093f4d.jpg photo DSC_7707_zps92412081.jpg photo DSC_7697_zpsc22bbcff.jpg

takki: Vero Moda
huivi ja kengät: H&M
mekko: Guess
neule: Cubus

Pelastin tuon mekon meidän äidin kirpparikasasta ja oon nyt ihastunut siihen kyllä aika totaalisesti. Mulla on ihan liian vähän talveen sopivaa puettavaa ja tällanen villamekko kyllä on juuri sitä, mitä mun kaapista on puuttunut! Pakko kai tässä vaiheessa vuotta nyt taas tunnustaa, et mun kesäisten harsomekkosten aika on ikävä kyllä tältä vuodelta ohi... Nyt mennään sit vaihteeksi tällasilla!

4 kommenttia:

  1. Oot aika liekeissä tän nykyisen postausvauhdin kanssa! :O Kivaa ku on luettavaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha enks ookki! :D Kerranki ollut vaiks mitä jo odottamassakin

      Poista
  2. Todella upea asu :)

    Blogissani on upean BPface meikkipaljetin arvonta.Toivottavasti osallistut :)
    http://kaika85.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kävinkin jo osallistumassa :)

      Poista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)