torstai 23. lokakuuta 2014

Mut mä tiedän et sä lähet mun kaa, kun karaokessa laulan neon kakkosta

Hellou! Tänään oon jäätynyt sekä ulkona, että sisällä - nimittäin mun patterit ei sitte tietenkään ole alkanut lämmetä ja tuntuu hiukan arktiselta... No, mut asia on sentään luvattu korjata pian, joten toivotaan parasta ja odotellaan nyt sitten. Tänään myös toi ihastuttava pikku tuuli hiukan häiritsi asukuvien ottoa, mutta onpa tässä kuitenkin tarjolla pari yksilöä, joissa mun hiukset ei oo ihan suoraan ylöspäin!

 photo DSC_7937_zpsabe85a56.jpg photo DSC_7930_zps1c7b1d98.jpg

mekko ja kengät: H&M
takki: Stradivarius
kassi: Antti Asplund
huivi hankittu joskus Stockkalta

Pienten toimitusvaikeuksien jälkeen sain lopulta käsiini kauan odotetun Heterophobia-kassin. Vihdoinkin kangaskassi, jota voin ihan oikeasti käyttää! Kaikki mun tähän asti omistamat on ollut nimittäin niin rumia, etten niitä oo kehdannut ottaa muihin kuin kauppakassin tarkoitusta täyttämään. Jee siis tälle! Muutenkin tää asu on mun silmiin ihan just perfect syyskokonaisuus.

Mutta nyt onkin sit sellanen tilanne, että tänään vielä vähän kouluhommia kasaan ja huomenna koittaa meidän vuosijuhlat! Blogin pariin palaan sitten joskus silliksestä toipumisen jälkeen, mutta mun instagramiin toki saattaa joku kuva riennoista jo aiemmin tiensä löytää! Eipä siis muuta muin palaillaan :)

6 kommenttia:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)