lauantai 2. elokuuta 2014

Se on menoa sitten

Ennen Lontoota, mulla on vielä tänään yhdet häät tiedossa, joiden jälkeen sitten ollaankin jo suoraan pyyhältämässä kohti lentokenttää :D Heräsin vähän myöhässä siihen, että mulla ei sittenkään ole yhtään mitään sopivaa puettavaksi, mutta onneksi Asos pelasti ja paketti vieläpä ehti saapua paikallekin ajallaan! Kuvassa pienen pientä sneak peakia!

 photo DSC_6323-2_zps7db7dc1f.jpg

Onneksi kriiseily osoittautuikin siis tällä kertaa turhaksi ja nyt mulla onkin varsin kiva mekkonen. Kuvia itse asusta saadaan esiin sitten vasta matkan jälkeen, mutta olen ajastanut muutaman jutun, jotka toivottavasti ilmestyvät tänne sillä välin, kun olen poissa. Tuoreilla jutuilla palataankin sitten taas joskus ensi viikon lopulla. Moikat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)