lauantai 28. kesäkuuta 2014

Rannalla esitetään että me lauletaan, jäätävä kiusallisuus ei välity kameraan

Jouduin käymään tän postauksen kuvien kanssa ihan uskomattoman taistelun, kiitos koneen, joka päätti olla tekemättä yhteistyötä yhtään minkään ohjelman kanssa. Nyt kuvat kuitenkin ovat tässä ja eivät edes ihan täysin puuroa, joten voiton puolelle päädyttiin. Vaikka voi olla, että tää oli nyt ehkä viimeinen kerta, kun postaan yhtään mistään muualta kuin mun omalta koneelta. Hän ei ole ikinä laittanut mua näin pulaan :D

 photo DSC_5929_zps10a491ad.jpg photo DSC_5930_zps72aece50.jpg

farkkupaita: H&M
hame: Monki
huivi: GT
sandaalit: Swedish Hasbeens

Oon ihan superonnellinen, koska nyt alkaa mun "kesäloma" (alias ainakin hiukkasen vähäisempi työnteko). Joku kurssi yliopistolle täytyisi tässä heinäkuun aikana saada suoritetuksi, mutta jotenkin sekin tuntuu ihan vaan kivalta vaihtelulta kaiken toimistossa istuskelun jälkeen. Ja nyt mulla on ehkä vaihteeksi hiukkasen kivampia aiheita postaillakin! Palataan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)