maanantai 19. toukokuuta 2014

Lauluni laulan sulle, kun kesäyön aurinko laskee

Heii! Musta tuntuu, että kaikki puhuu nyt joko säästä tai jääkiekosta, joten jätän ne pois mun päivän höpinöistä :D Sen sijaan voisin sanoa, että oon todellakin helpottunut, että mun viimeinen tentti on keskiviikkona ja sitten saan hiukan lomailla. Jotenkin tää koko kouluvuosi on vaihtoineen kaikkineen ollut niin intensiivinen, että ihanaa, kun ei hetkeen oo pakko tehdä yhtään mitään.

 photo DSC_5763_zps44f6d783.jpg photo DSC_5771_zpsfac42aa7.jpg

mekko: Only
farkkutakki: H&M
huivi Stockalta ja balleriinat Ranskasta

Oon kaivellut mun kesämekkoset jälleen esille ja tämä kyseinen on kyl yksi niistä, jota on tullut todella paljon käytettyä. Vaikkakin tollasilla kunnon kellohelmoilla on koko ajan se pieni pelko, että tuuli puuttuu asiaan. No, mutta se riski on otettava, sillä oon kyllä muuten kellohelmojen suurin fani. Mutta nyt palaan vielä hetkiseksi tenttimatskujen pariin. Näkemisiin!

6 kommenttia:

  1. Tsemppiä viimeiseen tenttiin :)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, et osaat ja haluat näyttää mekkoja, itsellä se taito hukassa c: Ja noi asusteet vielä, oot kyllä kaunis ja blogi vaikuttaa kivalta !
    ps en kirjottais anonyymina jos puhelin ei ois kivikautinen..
    getreadytoseerealme.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Voi aivan ihanat sun hiukset!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihanan pirtsakka asu! Sininen näyttää erityisen raikkaalta tänä keväänä/kesänä. :>

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
  5. Haha, jääkiekkoa tosiaan tulee joka tuutista. Ei täällä Englannissa niinkään mutta aina kun netissä surffaa. :D

    Tsempit tenttiin!

    VastaaPoista
  6. Riikka: Kiitos, vaikka taitaa olla, että onnella tässä nyt yritetään :D

    Anonyymiys ei haittaa mitään :D Kiitos paljon kehuista! :)

    heidi: Oi kiitos. Niillä on ihan oma tahto. Kiva kun joskus sattuu toi hyväkin päivä :DD

    Milla: Joo oon muutenkin yhtäkkiä kokenut jonkun uuden innostuksen sinistä kohtaan nyt!

    lena: Haha siellä saattaa tosiaan edes vähän välttyä tältä. Kiitoksia :)

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)