tiistai 8. huhtikuuta 2014

Avainnauhasta hiusnauhaksi

Nytpä mulla näyttääkin olevan paljon hiusasioita, mutta täältä tulee taas. Nimittäin oon ihastunut nutturavalkin lisäksi yhteen toiseenkin hiusjuttuun - nimittäinkin noihin ala-asteen avainnauhafiboja hieman antaviin ponnarisysteemeihin! Otin kokeiluun tollasetkin, kun Glitterissä oli joku 3 tuotetta 2 hinnalla kampanja, niin tulivat sitten ponnarit sopivasti kaupanpäällisinä!

 photo DSC_5602_zpse115135d.jpg

Kun tätä juttua alettiin mainostaa ja hypettää, en ollut kovinkaan vakuuttunut. Musta nimittäin tuntui, että noiden on pakko sotkeentua tukkaan ja olla irtoamatta enää ikinä :D No, väärässä olin ja näähän toimii varsin hauskasti! Perusponnari tai sotkunuttura tulee kasaan ihan tosta noin vaan. En oo näiden hankinnan jälkeen muita ponnareita käyttänytkään!

2 kommenttia:

  1. Mäkin olin ensin vähän epäilevä näiden suhteen, mutta nyt olen oppinut käyttämään.. Tälläkin hetkellä hiukset tuollaisella kiinni :)

    VastaaPoista
  2. Joo siis noi jotenkin ei ajatuksena vaikuttanut niin hyvältä keksinnöltä kuin mitä sitten todellisuudessa ovatkin :D

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)