maanantai 17. helmikuuta 2014

Mä oon niin frozen

Kävin tossa viikonloppuna viimeinkin katsomassa Frozenin. Siis ei jesta, miten ihana leffa. Pitkästä aikaa sellanen elokuva, joka muistuttaa kaikkia niitä vanhoja kunnon Disneyn prinsessatarinoita! Pakko myös antaa valtavat propsit sille, miten vaikuttavan hyvin koko animaatio oli muutenkin tehty. Varsinkin vielä 3D:nä ihan todellakin upea!!


En voi muuta kuin suositella, koska oon aika lailla myyty nyt. Sekä itketti, että nauratti. Ainoa häiritsevä juttu oli, että mulle tulee tosta nimestä aivan väkisin mieleen tämä :D Jos erehdyitte kuuntelemaan tota kamaluutta niin ehkä kannattaa päälle kuunnella seuraava kappale tästä elokuvasta. Voi olla edes joku toivo saada edellinen pois päästä! Ja ellette oo vielä nähnyt niin menkää katsomaan kanssa!





2 kommenttia:

  1. Hahha, toi otsikko! :D Alko heti soimaan se "Yllätyssynttärit" tms. mun päässä! :DD

    Asiasta kukkaruukkuun, en oo vieläkään nähnyt tuota, vaikka rakastan Disney-leffoja. Pitää viimeistään sit katsoa se, kun se tulee bluraylle. :)

    VastaaPoista
  2. Joo mulle tulee toi sama aina ihan ton leffan nimestäkin jo mieleen :D

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)