maanantai 27. tammikuuta 2014

Uusia kamerajuttuja

Heii nyt olis vuorossa yksi mahtava keksintö, jonka haluan esitellä teille. Sain tän nimittäin jo synttärilahjaksi, mutta vasta nyt oon kunnolla pystynyt ottamaan tämän ihmeellisyyden käyttöön. Kyseessähän siis on Sonyn QX10 kamera.

Yksinkertaisesti siis pointtina on, että kamerassa ei ole ollenkaan näyttöä, vaan näyttönä toimii älypuhelin. Eli siis lopultakin tsäänssi saada helposti kännykkään hyvälaatuisia kuvia. Mun Lumiassa toi sovellus ei oo ikävä kyllä ihan paras mahdollinen, mutta kelpaa päivitystä odotellessa.

 photo DSC_5487_zps271e7c66.jpg photo DSC_5490_zps0527e1f0.jpg

Näillä kokeiluilla, joita oon ehtinyt tässä toistaiseksi suorittaa on pakko joka tapauksessa tunnustaa, että oon aika myyty. Täähän on nimittäin varsin näppärä keksintö sillon kun ei jaksa kantaa tota sadan kilon järkkäriä mukana. Kuvanlaatu on myöskin mun vanhaa pokkaria parempi. Jippii, tälle kyllä pointsit multa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)