tiistai 1. lokakuuta 2013

Shopping

Vaikka mun on täällä ollessani kivasti ollut tarkoitus shoppailla mahdollisimman vähän, on tässä ajassa jotain vahingossa kyllä tarttunut mukaankin. Tänään siis esittelyyn muutama superkiva juttu!

Ekaksi asia, jota oon ehtinyt jo nyt käyttää noin miljoona kertaa, eli lopultakin löysin juuri sellaisen valkoisen bleiserin, mitä oon pitkään etsinyt. Tää on mallina mulle ihan juuri täydellinen, mutta Pimkien vaatteita joskus ennenkin ostaneena odotan vielä pienellä kauhulla sitä, miten hyvälaatuiseksi tää ihanuus osoittautuu pidemmällä aikavälillä.

DSC_4847

Ja toinen juttu, jonka puutteesta olin kovastikin kärsinyt, on mustat perusballeriinat ihan noin kouluun ja kaikkialle. Nämä täyttivät sen tarpeen varsin mahtavasti, koska ovat hyvät jalassa ja hintaakaan ei ollut 10 euroa enempää!

DSC_4845

Ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä ostos, jota miljoonan mekon omistaja ei olisi tarvinnut, mutta jota hän rakastaa :D Promodin ihastuttava söpöläismekko! Ja kyseisen kaupan hinnat ovat täällä muuten hiukan Suomea matalammat, joten tää oli käytännössä ihan säästötoimenpidekin!

DSC_4849

Että semmosia kivuuksia. Voin kyllä sanoa, että täällä on hetkittäin lähes mahdotonta hillitä itseään, sillä ihanuuksia olisi vaikka miten paljon saatavilla! Ehkä sitten loppuvuodesta shoppailen, jos jotain rahaa on elämisestä jäänyt ylimääräiseksi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)