maanantai 16. syyskuuta 2013

Veikan jalanjäljissä

Hei taas pitkästä aikaa! Mun tähänastiset kolme viikkoa ranskalaisena on menneet ihan tajuttoman nopeasti, vaikka toisaalta taas tuntuu että olen ollut täällä jo ikuisuuden. Ajankulua on välillä vaikea tajuta.

Tänä viikonloppuna kuitenkin oon tehnyt jotain, mitä en uskonut ihan heti tapahtuvaksi. Nimittäin kiivennyt vuorelle! :D Jalat on tällä hetkellä varsin kipeät kapuamisesta Sainte Victoire vuoren huipulle, mutta näkymät olivat todellakin sen arvoiset! Ja käytiinpä samalla matkalla ihastelemassa Bimont-järven upean sinistä vettäkin.

DSC_4773DSC_4757DSC_4766DSC_4786DSC_4780DSC_4802DSC_4827

Pakko sanoa, että oon ylpeä tästä kiipeämissuorituksesta, koska en oo ikinä ollut mikään maailman innokkain urheilija. Mutta nyt sekin on nähty ja ymmärrän hiukan paremmin, miksi ihmiset tekee tollasia hulluuksia :D Joskin mun osalta riitti kyl pitkäksi aikaa. Tuskin tulee nimittäin ihan heti mieleen lähteä tällaseen uusiksi. Mut ainakin voin sitten sanoa kiivenneeni omin pikku jalkoineni kilometrin korkeuteen. Niinhän sitä sanotaan, että kaikkea täytyy kokeilla ja huipulla kyllä tuntui varsin voittajalta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)