maanantai 2. syyskuuta 2013

I don’t want to stick at home now

Bonsoir! Oon tällä hetkellä kyllä tottumattomana suomalaisena ihan poikki kaikesta kuumuudesta, jota täällä on riittänyt aikas kivasti täytyy sanoa. Siis ihanaahan se on muuten, mutta kun kannat kymmenen kilon ruokaostoksiasi kotiin ni voin kertoa et käy kyllä urheilusta :D

DSC_4723

toppi: Vero Moda
hame: Desigual

Täytyy kyllä sanoa, että oon oli miten oli, oon todellakin liekeissä siitä, että kerrankin mulla taitaa olla aikaa käyttää mun kaikkia kesämekkosia ja muita vastaavia tapauksia. Suomessa kun tuntuu, että melkein aina niiden kanssa täytyy pukea vähintään superpaksut sukkahousut, villapaidat ja muut härpäkkeet. Kesätyttö kuittaa!

P.S. Mun Etelä-Korealaiset vaihtarikaverit on avannut mulle täällä ihan uutta kulttuuria! Jos otsikon biisi ei ole vielä tuttu niin käykää tsekkaamassa Gagnam Stylen jatkoksi tämä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)