torstai 23. toukokuuta 2013

Täydellisen kesälookin metsästys

Oon omaa vaatekaappiani tutkaillessani huomannut sellaisen homman, että vaikka oon jotenkin luullut, että mulla olis jotenkin selkeä tyylillinen linja niin totuus on, että eipä muuten ole :D Totuus on se, että mulla on vähän kaikkea laidasta laitaan. Siispä mietinkin, mitäköhän ensi kesänä oikein sitten päättisin olla.

Olisiko oikea ratkaisu ottaa mallia Kurt Gobainilta, lopettaa kampaamasta tukkaa ja vetäistä päälle rentoa grungea?

DSC_3789

Toisaalta, miten olisi että annetaan auringon paistaa ja lähestytään kesää Woodstock-hengessä hippityttönä?

DSC_3800

Tai voisihan sitä hankkia kesäksi messiin oman Travoltan ja kiitää katuja Greased lightningin kyydissä fiftarineitona, vai mitä?

DSC_3824

Oli valinta sitten mikä vaan (tai todellisuudessa siis epäilen, että kaikki) niin en voisi fiilistellä tätä viimepäivien kesäisyyttä kenties yhtään enempää! Ei paljon haittaa, vaikka välillä hiukan satelisikin, nimittäin mun kesäfiilistä ei ihan pienellä nyt lasketa!!

2 kommenttia:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)