maanantai 22. huhtikuuta 2013

When I breeze into that city, people gonna stoop and bow

Moii! Taaskin oon seikkaillut kaikkialla muualla paitsi kirjoittelemassa tänne. En oikeasti edes tiedä mihin ihmeeseen kulutan mun ajan ku päivät vaan tuntuu menevän ohi tosta noin. Mutta vaikka en kirjoittamaan olekaan ehtinyt niin kamerassa on vaikka mitä kuvia, joita yritän tännekin saada puretuksi epämääräisellä aikataululla :D

DSC_3613

bleiseri: Zara
toppi: JC
koru: Gina Tricot
kengät: boohoo.com

Tässäpä yksi niistä asukuvista, joita oon varastoon jossain välissä napannut. Toi Zaran bleiseri on ihan huippu ja tuntuu että oon kyllä nyt käyttänyt sitä suunnilleen joka päivä! Toinen hullutus on, että oon viime aikoina löytänyt muutamat housut, jotka jopa sopii mulle. Kivaa vaihtelua, vaikka helmoissa oloni edelleenkin kotoisimmaksi tunnen.

2 kommenttia:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)