tiistai 23. huhtikuuta 2013

Koulureppukettutyttö

Nyt on kuulkaas aika yhden mun viimeaikaisen ja paljon myös ympärilläolijoissa ilahdutusta herättäneen ostoksen. Nimittäin ekaa kertaa sitten yläasteen hankin repun! Olin tosi pitkään harkinnut sitä perus Fjällrävenin kettureppua, mutta löysinkin sattumalta lopulta hiukan toisenlaisen kettuystävän. Tässä se tulee, tadaa!

DSC_3633DSC_3632DSC_3625

Viimeinen kuva selittää hiukan, miksi mun on vaikea kuvata mitään tavaroita. Nimittäin eräs kaveri, joka ei muuten kuvattavaksi suostu, on silloin aivan varmasti kameran linssin ja kuvauskohteen välissä. No mutta kuvat saatiin ja oon ihan rakastunut mun koulureppuun! Toi löytyi Turusta sellasesta liikeestä kuin Poppy & Rosie, joka on ikävästi mun naapurissa ja kävelen joka päivä ikkunan ohi ja haluisin sieltä kaiken :D Nyt kävelen eri kautta, etten tuhlaa loppujakin rahojani!

2 kommenttia:

  1. Elukat on kyllä semmosia, että ne ei suostu millään kameran eteen, mutta jos kuvaat jotain muuta, tietty ne on silti tulossa siihen kameran eteen ja silloin pitäiskin kuvata :D. Mutta tasan jos heität pois sen tavaran mitä oot kuvaamassa ja yrität ottaa lemmikista kuvan, karataan johonkin :D.

    Ihana toi reppu :D.

    VastaaPoista
  2. Joo aivan samat kuvauskuviot täälläkin on aina :D

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)