torstai 25. huhtikuuta 2013

Candyland

Hoi! Kevät koittaa ja samalla oon taas ihan karkkiväreissä päivä päivältä enemmän. Mun sisäinen pikkutyttö kiittää, kun en ole enää ainoa tuolla kadulla, jolla on päällä sunnilleen koko väripaletin valikoima :D Talvella joskus huomaan, että oon jossain kukkamekossa samaan aikaan, kun kaikki muut on valinnut jotain hiukan ehkä Suomen talveen sopivampaa. Mut hei minkäs teet!

DSC_3617

Äiti toi mulle laivalta tuliaisiksi pari ihanaa Essien karkkivärilakkaa ja mun olikin heti tehtävä kevätkynnet. Oon viime päivät istunut kirjastolla lukemassa vuoden viimeisiin tentteihin ja tän päivän suurin piristys oli huomata, että mun kynnet ja raidallinen kuulakärkikynä mätsäs ihan täysin yhteen. Näin tärkeitä juttuja mä siis siellä lukiessani pohdin :D Nyt muutaman päivän lukurutistus vielä ni sit voi rauhassa juhlia vappua ilman kirjoja. Odotanko ehkä sitä jo hiukan!

2 kommenttia:

  1. Tosi ihanan värisiä. Rakastan Essien lakkoja, kun ne ainakin mun kynsissä pysyy tosi hyvin. Lovie Dovie on mun lemppari. Mulla on myös toi Cascade Cool, mutta kynsissä se ei ainakaan itsellä näyttänyt niin hyvältä.

    VastaaPoista
  2. Joo pysyy mullakin tosi kivasti ni tarvitse koko ajan olla korjailemassa :)

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)