perjantai 25. tammikuuta 2013

I am a satellite I'm out of control

Hellou! Jotenkin oon taas töiden jälkeen niin jumissa, että en keksi mitään näppärän hauskaa sanottavaa. Olin muuten kenties tänään töihin lähtiessäkin aika väsynyt kun oltuani joku 5 tuntia työpaikalla huomasin yhtäkkiä että mulla oli koko päivän ollut toppi väärin päin päällä :D No työasuja ei täällä puolella onneksi kaivatakaan ja kukapa mua siellä toimistossa edes näkee. Sen sijaan yksi matkalla otettu asukuva tulee vielä nyt jakoon!

DSC_3358

mekko: H&M
jakku ja vyö: GT
kengät: Nelly

Harmittelin uutena vuonna kun mun ihana juhlamekko jäi kuvaamatta, mutta onneksi nyt se on tässä. Sääli ettei yläosa nyt jakun alta juurikaan näy, mutta se on siis osittain mutta kukkaprinttisysteemit kuitenkin estää rintsikoiden tai yhtään minkään muunkaan liiallisen vilkkumisen :D Tässä mekossa pystyy paljastelemaan ihan tyylikkäällä tavalla, joten tykkään! En tunne itseani kovinkaan helposti kotoisaksi kokomustassa, mutta tässä asussa siitä huolimatta todella hyvin!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)