tiistai 11. joulukuuta 2012

Unelmointipostaus

Moii! Zalandon mainokset on pyörinyt kaikkialla jo ties miten kauan, mutta jostain syystä itse oon löytänyt kyseisen kaupan vasta nyt. Siis siellähän on vaikka mitä ihania merkkejä ja tosi laadukkaita vaatteita. Sivuja selaamalla on tullut vastaan muutama uusikin ihan mun tapainen tuttavuus, kuten Paprika ja Even&Odd.

zalando

Missäköhän kaikki lottovoitot ja sellaset viipyy aina silloin kun niitä tarvittaisiin, kysyn vaan? Tiedän kyllä ainakin mihin taidan mun seuraavan nettikauppatilauksen suunnata! Nyt kun oon jotenkin sisäistänyt noi sivut niin oon vaan ihan ihastuksissani selaillut varsinkin mekko-osiota, josta löytyi joku satakymmenen sellaista, jonka olisin ihan tosi ehdottomasti tarvinnut ;D Kaikki mulle heti ja silleen.

2 kommenttia:

  1. Mulla ei jotenkin ikinä riitä kärsivällisyys zalandoon, vaikka sen lupaus että kaikkea on paljon ja monenlaista houkutteleekin. Siellä on jotenkin liikaa välissä kaikkea mistä en tykkään. Onko sul joku hyvä selaustekniikka sinne?:D

    VastaaPoista
  2. Joo musta tuntui aluksi kanssa ihan kauhean sekavalta, mutta nyt selaan vaan suoraan niitä merkkejä joista tykkään. Silleen toimii mun mielestä hyvin :D

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)