sunnuntai 23. joulukuuta 2012

The people far below are sleeping as we fly

Moi! Nyt alkaa jo jännittää tuokohan puki mulle huomenna mitään lahjoja. Vaikka kylläkin oon huomannut, että mitä vanhemmaksi tässä tullaan, sitä enemmän arvostaa joulussa kokoaikaista syömistä ja paketit tulee ehkä vasta sen jälkeen :D

DSC_2833

paita: Only
mekko: Berchka
kengät: Marco Tozzi

Nyt on kaikki jouluvalmistelut tehtyinä ja seuraavaksi on aika vaan nauttia. Nyt paastoan joulupöytään saakka, että jaksan syödä kaikkea mitä tekee jo nytkin mieli :D Ja aamulla ikisuosikkini lumiukko jälleen kerran. Love it!

2 kommenttia:

  1. Mä oon saanut jo kaikki lahjat, tosin yhden oon aukassut ja eilen hain joululahjarahoilla uudet kengät ja vaatteita.

    Mukavaa joulua :).

    VastaaPoista
  2. Mä jouduin jännittämään omia lahjojani ihan loppuun saakka :D Toivottavasti sun joulu oli mukava!!

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)