lauantai 15. joulukuuta 2012

Magnetic Nails

Blogeissa hehkutetaan millon mitäkin kynsivillitysjuttua, mutta missä on ollut hehkutus IsaDoran Magnetic Nails -lakasta? Siinäpä nimittäin tuote, joka sai mut riemastumaan lapsellisen iloisella tavalla :D Kyseessä on siis lakka, jonka pintaan saa magneetilla erilaisia kuviointisysteemejä.


magnetic

Tämä lakka toimii äärimmäisen yksinkertaisesti. Ensin kynteen vetästään tuo lakka ja sitten perään kynttä pidetään lähellä magneettiä hetkinen ja tadaa kuvio on ilmestynyt!!

kynsi

Ikävä kyllä oli äärimmäisen vaikea saada kuvaan sitä, miltä noi kynnet livenä näyttävät. Noi raidat muistuttaa ainakin mun silmissä jotenkin simpukan pintaa ja on itse asiassa tosi hauskan näköiset!


lakat

Tämä oli hauskin juttu, jota oon pitkään aikaan kokeillut. Koska oon laiskistunut kynsien laitossa, ja jaksan nykyään tehdä spesiaalijuttuja vaan kun on vaikka jotkut juhlat tai muuta, tää sopii mulle ihan täydellisesti. Yksinkertaisella tavalla hiukan peruslakkauksesta poikkeava lookki. Nyt voisin uskaltaa hankkia jonkun muunkin kuvion, kun näin että tää oikeesti toimii. Täydet pointsit, tykkään sikana!

2 kommenttia:

  1. mä ostin primarkista tänään kahdella punnalla tuollaista magneettilakkaa ja vähän epäilen, että toimiiko:D

    VastaaPoista
  2. Voi toimiakkin, ku kerta tääkin epäilyksistä huolimatta osoittautui näin kivaksi! :D

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)