keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Good Bye GG

Ou nou, katsoin juuri mun ikuisen lempparisarjan Gossip Girlin viimeisen jakson ja arvatkaa vaan tuliko vetisteltyä lopussa. Voi hyvänen aika minä! :D Mutta oli ihana lopetusjakso, kun kerrankin joku sarja päättyi niin ettei harmittanut miten väärin kaikki oli. Ei ollut, oli oikein!






Olisin halunnut valita toisenlaisia kuvia, mutta ajattelin olla reilu ja olla spoilaamatta loppuratkaisua, jos joku joka ei ole ehtinyt katsoa näin pitkälle, sattuu lukemaan tämän. Oon ihan nostalgiafiiliksissä. Aloin katsoa tota sarjaa kun oli 17 ja nyt sitä ei yhtäkkiä enää olekaan! Millä täytän mun ihmissuhdedraama- ja vaatekuolaustyhjiön nyt?!


XOXO

kuvat: http://www.cwtv.com/shows/gossip-girl

2 kommenttia:

  1. ihana blogi! :) mistä ton 6. kauden voi katsoa ilmaiseksi? mulla on vitoskauden viimeset jaksot kohta katsottu ja viimenen kausi ois nähätävä! :)

    VastaaPoista
  2. Oi kiitos! :) Itse katsoin ainakin täältä: http://www.tv-links.eu/tv-shows/Gossip-Girl-_310/

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)