lauantai 10. marraskuuta 2012

Mun moppi

Moi kaikille! En ole kauheasti kirjoitellut viimeaikoina, koska mulla ei vaan ole elämää, mistä kirjoittaa. En voi sanoin kuvailla sitä, miten samalla kamalaa ja ihanaa on, että kandin deadline alkaa olla aika tarkkaan kahden viikon päästä. Nyt kun pidän super-loppukirin, sen jälkeen on aika paljon kivammat oltavat. En voi kyllä väittää, etteikö olis pieni paniikki siitä, riittääkö aika!


Untitled-1

Näiden kuvien on tarkoitus hiukan esitellä mun uutta tukkaa, vaikka se jo synttärikuvissakin vilahti täällä. Toi kyllä ihan kaivattua muutosta mun uusi otsis. No, nyt vielä vähän kouluhommia ja sitten käyn heittämässä mun juuri 18 vuotta täyttäneen pikkuveljen baariin. Vitsi ku muistan miten hienoa se silloin olikaan :D Taidanpa itsekin poiketa yhdelle samalla reissulla, koska pakko päästä hetkeksi pois neljän seinän sisältä! Palailemisiin :)

2 kommenttia:

  1. Mä oon kans vähän miettinyt otsista, mutta sitten jossain vaiheessa se alkaa ahistaa ja tuntuu ettei se passaa mulle.

    Kävin pari viikkoa sitten kampaajalla jolloin hiuksia leikattiin, tasoitettiin ja sitten ne värjättiin mustaksi kun tyvikasvu oli todella jäätävä. Helmikuussa viimeksi värjätty.

    VastaaPoista
  2. Mullakin tulee aina välillä ahdistushetkiä, mutta toistaiseksi oon selvinnyt tän pään kanssa tosi hyvin! Pitkän välin jälkeen on aina superihana päästä kampaajalle :)

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)