perjantai 2. marraskuuta 2012

Jee onnea minä

Tänään on hieno päivä kuulkaas - nimittäin mun synttäri. Huomenna sitten sitä juhlitaan ja samassa  kasassa hoidetaan tupareidenkin juhlimiset pois alta. Arvatkaa panikoinko mun kämpän tilaa tällä hetkellä. Päivä aikaa tehdä taikoja :D

DSC_2589 copy

Kun tänään kaikkien vaiheiden jälkeen pääsin illalla turku-kämpille, odotti täällä maailman superin tupariyllätys mun vanhemmilta! En ole ikinä ennen omistanut kahvinkeitintä, joten arvatkaa mitä luksusta tämä onkaan. Ja herkkuja mmmmmm... Näiden voimalla ahkeroin loput kämpästä juhlavalmiuteen! Saatte piakkoin kuvia esim mun ihanasta synttärimekosta ja kaikesta! Sit palataan :)

3 kommenttia:

  1. Oi miten ihanan näköinen kahvinkeitin!! Ehkä keität sillä tuparikahvia..? ;)
    Paljon Onnea!

    VastaaPoista
  2. M: Kiitos ja voisin tosiaan keitelläkin! :D

    Riikka: Paljon kiitoksia <3

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)