keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Ida Sjöstedt for Nelly

Voi ei! Ida Sjöstedt, lempisuunnitteliijani ehkäpä ikinä, on tehnyt yhteistyömalliston Nellyn kanssa ja arvatkaa vaan tekiskö mun mieli varsin montaakin kappaletta sieltä. Ja arvatkaapa saman tien jatkoksi, onko mulla varaa yhteenkään. Katsokaa nyt näitä juttuja!!

Untitled-1

Onneksi sentään noi mekot on sellaisia, etten oikein tiedä milloin mulla edes ois mahiksia käyttää mitään tollasta :D Jos nyt kuitenkin vaikka tulis lottovoitto ni sanon, että parit pamahtais tilaukseen sillä sekunnilla! Nyt täytyy kuitenkin tyytyä vaan haaveiluun toistaiseksi...

kuvat: Nelly

3 kommenttia:

  1. Noi on aika söpöjä :). Ne valkoiset pitkät mekot näytti enemmän häämekoilta vaikka nekin oli aika nättejä.

    Toi linkki ei muuten ainakaan mulla vienyt nellyn sivuille. Eka meni ihan oudolle sivulle ja toisella kerralla tuli, että osoitetta ei löydy.

    VastaaPoista
  2. Joo pitkästä valkosesta tulee aika helposti sellasia fiboja. Outo toi linkkijuttu, koska mulla se toimi aivan kuten kuuluikin!

    VastaaPoista
  3. Mä, kun yritin mennä, puuttui http:n ja // välistä :. Paitti sitten, kun olin tänne laittamassa linkkiä, niin se : oli siellä välissä. Aika outoa :D.

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)