tiistai 11. syyskuuta 2012

Katsaus hakusanoihin

En oo aikoihin katsonut, millaisilla hakusanoilla tänne on viime aikoina päädytty. Nyt kuitenkin tein sen ja jälleen tälläkin kertaa oli siellä kyllä kaiken laista ja tässäpä niistä poimittuna muutama teille!

teinityttö hame päällä
En taida ihan niin teini olla enää, mutta hame löytyy lähes aina. Nytkin. Mun päässä tää hakusana kuulostaa jotenkin pelottavalta kylläkin...

niin se on poijaat
Niin todellakin on. Tässäpä niin näppärä heitto, että taidan lopettaa juttuni tästä lähin tähän jokaisen kerran jälkeen, kun jaan jotain suuresta tietoudestani rahvaalle :D

kynähameet jalassa
Molemmissa jaloissa oma? Vai kaksi samassa? Tän tahtoisin nähdä!

hassu vaate
Tervetuloa mun pellekoulusta lainattuun vaatekaappiin. Näitähän sieltä löytyy.

kekkonen on kakkonen
En yleensä ota kantaa poliittisiin asioihin, mutta menköön tämän kerran. Ykkönen on Muumimamma!

lännen kungfu
Tässäpä päästiinkin taas omimmalle alueelleni. Olen vaaleanpunaisen vyön haltija lajissa kuin lajissa. Toisinaan jonkun muunkin värisen.

minihame ilman alushousuja
Hyi sinua tämän hakija! Nyt taisit osua vähän väärän tyyppiselle sivustolle :D

olen lounaalla
Aina ja koko ajan. Syöminen on mulle hengenasia!

Aika mainiota, että näitä hakusanoja on mahdollista päästä katsomaan. Muista kuinka monet naurut olen näiden ansiosta saanut. Kaikkea te ihmiset netistä haettekin :D

5 kommenttia:

  1. :DDD

    Noista saa kyllä aina hyvät naurut! Välillä kyllä kammottaa, mitä kaikenmaailman pervoja siellä ruudun takana on... Huomasin just, että Suomi24:n jostain fetissipalstalta oli linkki mun kumisaapaspostaukseen. Huvinsa kullakin... :D

    VastaaPoista
  2. Voi apua xD. Jostain syystä muiden blogeihin tullaan aina välillä ihan törkeilläkin hakusanoilla, jotka kylläkin yleensä saa aikaan kunnon huutonaurun. "Pahin" hakusana millä mun blogiin ollaan tultu, on varmaan "ope alaston". Oon kans aika monta kertaa tehnyt noista hakusanoista postauksia. Ihmettelin joskus esim. miksi joku on kirjoittanut googleen "hei" ja sillä oli tultu mun blogiin.

    VastaaPoista
  3. Minna: Voi hyvä ihme kun kaikenlaisia ihmisiä löytyykin täältä hakusanoineen ja linkkeineen :D Toisaalta tollanen tosiaan on välillä hiukkasen pelottavaa...

    imlacking: Joo tykkään kanssa lukea kun porukoilla on näitä hakusanapostauksia. Aika settiä välillä :D

    VastaaPoista
  4. Haha, eka ja tokavika on varmaan saman googlaajan :D

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)