torstai 23. elokuuta 2012

Shake shake

Äiskän uuden mahtavan tehosekoittimen ja sen näppärän smoothietoiminnon ansiosta oon kehittänyt superinnostuksen smoothieihin ja tunnen suurta iloa samalla mun terveellisistä välipalajuomista. Tekis mieli koko ajan vaan juoda erilaisia hedelmiä tai marjoja sisältäviä juomasekoituksia ja sitähän oikeastaan olenkin viimepäivät tehnyt :D

DSC_2001DSC_2021

Älyttömän herkullista. Jopa niin, että olen muutaman kerran valinnut smoothien kolan edelle. Addiktille aikamoinen juttu :D Nyt juon niin paljon smoothieita kuin ehdin, kunnes ensi viikolla teen paluun Poriin mun omien säälittävien keittiökoneiden ääreen. Namnamnam, en voi sanoa enempää!

2 kommenttia:

  1. Näyttääpä ihanalta juomalta! Minäkin olen jo hetken kuolannut oman tehosekoittimen perään. Tosin, en tiedä että kuinka kauan innostusta riittäisi..

    VastaaPoista
  2. Joo luulenpa, ettei omakaan innostus ikuisesti kestä, mutta nyt vielä ainakin tekee mieli koittaa kaikkia yhdistelmiä vuorotellen :D

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)