perjantai 31. elokuuta 2012

Koulutielle

Moikkamoi! Tiedättekö kun koulun alku aiheuttaa kaikkia sellaisiafiiliksiä, että on pakko uudistautua ja ostaa koululaukkuja ja kouluvihkoja ja kaikkea mahdollista kouluun? Toki yksi tärkeä osa on myös kouluvaatteet ja teinkin pienet hankinnat kaverilta saamallani H&M -25% tarjouskupungilla.


Elikkä ensimmäiseksi mustavalkoinen printtimekko, josta en heti ollut niin innoissani, mutta päälle koitettuani tajusin, että se onkin ihan täydellinen. Kerrankin sellainen kireä mekko, joka ei saa mua näyttämään superruipelolta tikulta ja on vielä riittävän pitkäkin. Tykkään!


DSC_2262 copy

Toinen valkoinen mekko on malliltaa supersimppeli, mutta jotenkin toi kaulushomma iskee tosi paljon. Voin jo nähdä miten kivalta toi näyttää vaikka neuleen tai bleiserin kanssa. Mulle on tullut muutenkin joku innostus valkoiseen nyt, vaikka toisaalta tiedän, että oon sen verran sotkevainen, että saattaa olla riskivalinta mulle :D Koitetaan kuitenkin selvitä!


DSC_2264 copy

Näillä eväillä on kiva aloittaa varsinaiset luennot ja muut kouluhommat ensi viikolla. Tänään kävin kyllä jo aloittamassa syksyni iloisesti ranskan tentillä. Palaaminen yliopistolle oli ihan kuin ei olisi ehtinyt tässä välissä edes viettää mitään kesää! No mutta siitäkin huolimatta tuntuu kivalta olla takaisin. Opiskelu sopii mulle paremmin kuin työnteko :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)