lauantai 7. heinäkuuta 2012

Goodbye grey sky, hello blue

Heippa taas kaikille. Mulla on asukuvia varastossa kerrankin ihan ruuhkaksi asti, uskokaa tai älkää!! Tässäpä siis tulevat niistä yhdet joltakin päivältä tossa alkuviikosta, kun lämpötilat ei ihan paukkunut vielä noilla kolmenkympin nurkilla.


IMG_4818IMG_4815

mekko: Vila
farkkupaita: H&M
huivi ja rannekoru: Gina Tricot
kengät: Vagabond
arskat: Prestige

Mulla on nyt joku farkkupaitamania ja yritän tunkea jotain mun kolmesta vaihtoehtoisesta mallista ihan joka asuun :D Tää on ihan mun suosikkiyhdistelmiä viimeajoilta. Paras asustehan asuun kuin asuun on sitten toi Riksu. Oon oppinut Paris Hiltonilta huomaatteko? No ei sentään, sillä toi koira ei asusteeksi suostu vaan enemmänkin ehkä kuninkaaksi hallitsemaan kaikkia, jotka hänen palveluskuntaansa kuuluvat ;D Hovimestari kuittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)