maanantai 4. kesäkuuta 2012

Mitkä mitkä mitkä???

Mun vanhat perus-converset on niin kamalassa kunnossa, että on pakko harkita vakavasti uusien hankkimista nyt. Ongelma kuitenkin ilmeni siinä, etten osaa valita, mitkä olis parhaat! Täten käännyn teidän puoleenne tässä asiassa. Olen rajannut mahdolliset vaihtoehdot kolmeen ja tässä ne tulevat!

converset

Haluan vähän tuollaiset siromman näköiset, sillä käytän niin paljon hameita ja haluan, että voisin yhdistää tossuja niidenkin kanssa. Valkoiset olis ihan superihanat, mutta mietin, mitenköhän kauan kestää kun oon onnistunut jotenkin saamaan ne vähemmän valkoisiksi. Ja sitten onko pelkkä musta liiankin tylsä? Pitäisikö siis kallistua ohutpohjaiseen versioon tosta ihan perusmallista?

Äh, en todellakaan tiedä! Kertokaa te siis minulle mielipiteenne?

kuvat: spartoo

3 kommenttia:

  1. Limonade: Ne on kyllä tosi kauniin näköiset!

    VastaaPoista
  2. Mustat mun mun mielestä. Hyvänä kakkosena valkoset. (: Mustat ei näytä likasena niin pahalle kun valkoiset. Ja musta sopii kaikkeen. Joten ota mustat! :D

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)