keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Kiirus-juttui

Moi kaikki! Oon tässä puolivahingossa pitänyt pienen blogiloman ihan vaan koska on yksinkertaisesti ollut niin paljon tekemistä, että oon ollut juoksemassa johonkin päin koko ajan. Työt alkoi, oon hengannut kavereiden kanssa, käynyt katsomassa pääsykoebileiden menon, rakennellut mun muuttosuunnitelmia, juhlinut mummun kahdeksankymppisiä, tuskaillut kaiken uuden opeteltavan edessä ja ties vaikka mitä.


IMG_4731c_edited-1IMG_4717 copy

Nyt alkaa kuitenkin taas meno hiukan rauhoittua ja saan ehkä purettua tännekin puolelle niitä juttuja, mitä on ollut suunnitelmissa postailla. Vapaapäivät aattelinkin viettää aika rennosti ja käydä vaan Porissa pakkailemassa hiukan tavaroita. Muuttaminen on ärsyttävintä puuhaa ikinä, mutta lohduttavaa, että oon koko ajan lähempänä sitä unelmaa, että vielä joskus olen jälleen turkulainen. Vaikka täytyis ehkä yks kandi ainakin näpytellä ennen sitä, mutta mutta :D Nyt kuitenkin nukkumaan ja huomenna viikon viimeinen työpäivä pulkkaan! Palailemisiin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)