perjantai 8. kesäkuuta 2012

Helsingfors

Heippaa! Tein tässä parin päivän Helsinki-visiitin. Sain kunnon turistikierroksen, joka kertoi mulle lähinnä, että en ilmeisesti tiedä koko kaupungista mitään ja lisäksi vietin huvipuistopäivän Linnanmäellä. Satoi luonnollisesti, koska mulla on huvipuistokirous, joka aiheuttaa sateen (kerran myös trombin) aina jos yritän edes hiukan lähestyä mitä tahansa huvipuiston kaltaista paikkaa :D

kuva

Mulla olis pitkästä aikaa asukuvaa ja kaikkea muuta mukavaa kamerassa, mutta tällä hetkellä oon liian laiska lähteäkseni niiden postailuun, joten jääköön huomiselle. Nyt tää tyttö käy hakemassa äipän ja iskän kaupungilta kotiin ja sen jälkeen äkkiä nukkumaan. Toivottavasti huomiseksi luvattu kesäsää toteutuu niin vois vaikka lähteä jonnekin ulos hortoilemaan kesäiseen tapaan. Rakastan mun lomaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)