torstai 14. kesäkuuta 2012

Blogisuosikkeja

Liebster tarkoittaa "rakkain" tai "rakastettu", mutta voi tarkoittaa myös suosikkia. Liebster-palkinnon ajatuksena on saada huomiota blogeille, joilla on alle 200 seuraajaa.

Sain Heidi-Marialta ihanan tunnustuksen, kiitokset siitä! Homman säännöt olivat seuraavanlaiset.

1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi sen sinulle
2. Valitse viisi blogia (joilla siis alle 200 lukijaa) ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa.
3.Toivo, että ihmiset joille lähetit palkinnon antavat sen eteenpäin heidän viidelle suosikkiblogilleen.

Koska, en oikeastaan seuraa montaakaan blogia, jolla olis alle 200 lukijaa huijaan seuraavassa vaiheessa hieman. Seuraavaksi siis tulee kolme kappaletta sellaisia mun suosikkiblogeja, jotka ei kaikki ihan pysy annetun rajan sisällä, mutta joilla ei nyt kuitenkaan ole miljoonittain lukijoita, vaikkakin sen ansaitsisivat!


Ensinnäkin sellainen blogi kuin Kaksi yhden hinnalla on ollut seurailussa jo iät ja ajat. Tykkään Jennan ja Riikan tyylistä ja tavasta kirjoitella ja kaikeksi onneksi osottauduin tykkäämään teistä myös ihan irl :D


Seuraavaksi mun listalta löytyy Chaneleon. Myös Christinan tyyli on tosi ihana ja blogissa on paljon kauniita kuvia. Lisäksi oon maailman kateellisin neidin tukasta, joka on aina ärsyttävän hyvin ;D




Viimeisimpänä listalta löytyy Encen blogi, jonka joskus porilaistumiseni seurauksena löysin. Turkulaisia bloggaajia on noin miljoona, mutta Porin suunnilla asuvista oon löytänyt vain muutaman helmen! Ence on joka tapauksessa ihanan räväkkä ja värikäs!

Tässä oli mun listaukset. Ehdin nykyään seurata harmillisen vähän blogeja, koska oon muka niin kamalan kiireinen koko ajan. Tietyt suosikit kuitenkin tulee tsekkailtua ajasta toiseen! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)