sunnuntai 6. toukokuuta 2012

You can get addicted to a certain kinda sadness

Hola! Mä oon tainnut viimeaikoina hankkia melkein elämän, koska mulla on paljon, mistä voisin kertoa, muttei muka aikaa tehdä sitä :D Viikonlopulta on jopa varastossa ihan kaksin kappalein asujakin, kiitos mun puuhakkuuden! Tässäpä siis niistä ensimmäinen, olkaatte hyvät.

P5051745


hame: Zara
paita: Vila
balleriinat: Seppälä

Tässäpä on nyt lopulta mun ihanuushame pyydetyissä kuvissa. Sen sijaan mun venkoilun rypistämä paita ei näytä siltä maailman hehkeimmältä, mutta nyt ei auta mikään. Tykkään myös kovasti noista ohuen kankaan läpi näkyvistä rintsikkarajoista. Ihan nappiin meni tääkin taas :D No näissä epäbaarimaisissa baarikuteissa käväisin silti hiukan istumassa kavereiden kanssa iltaa ja pikavisiitillä Börsissä, kunnes mummoilin ajoissa kotiin. Oon varmaan tullut vanhaksi, ei tässä selittelyt auta.

2 kommenttia:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)