torstai 3. toukokuuta 2012

Popo-postaus

Heipsis! Nyt postaus, jonka kirjoittamista oon tässä harkinnutkin vasta kaksi viikkoa. No, mutta hei parempi myöhään :D Seuraavaksi siis esittelyyn pääsevät parit kengät, jotka tilasin Memberisn viime Nelly-tarjouksesta.


Ensimmäiseksi söpöt balleriinat jotka ikävä kyllä on snadisti pienen tuntuiset, mutta elättelen toivoa niiden venymisestä, koska on ne vaan kuitenkin niin nätit! Ja hinta oli tosiaan 9,90, joten ellen pysty käyttämään näitä niin voin vaikka lahjoittaa ne jollekin kenelle sopii :D


DSC_3856

Ja sitten nh toiset tapaukset, jotka olivat sandaali-korkkarijutut. Kuvassa näyttävät aika ruskeilta, mutta todellisuudessa väri on kyllä kohtalaisen musta. Nämä maksoivat samaisen 9,90 ja oon jo yhden baari-illan uskaltautunut niillä viilettämään. Pakko sanoa, että näiden kohdalla meni niiiiin nappiin, sillä oli superhyvät jalassa ja helpot kävellä!


DSC_3857

Oon ihan tosi tyytyväinen mun valintoihin pienestä koko-ongelmasta huolimatta. Uskon kuitenkin vakaasti että venytysoperaation jälkeen niistäkin saadaan passelit kesäkengät vielä (ainakin jollekin). Mulla on kyllä joku ongelma noitten Membersin tarjousten kanssa, kun sekoan täysin näiden hintojen edessä!! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)