maanantai 14. toukokuuta 2012

Mannapuuroa ja mansikkaa

Mulla on ollut niin hauska viikonloppu, että olen yhtä hymyä vaan koko ajan! Mun ihanimmat maailmanmatkaajakaverit on vihdoinkin Suomessa, äitienpäivän vietot meni herkullisissa merkeissä ja muutamat stressanneet hommat on hoidettu pois alta. En voi sanoa muuta kuin jee :D


DSC_3915

takki: Ritva Falla
mekko: Karen Millen
vyö: GT
kengät: Nelly

DSC_3921

Äitienpäiväruokailut suoritettiin punaisessa, kuten kuvasta näkyy. Ja mun kakkukin onnistui ihan nappihyvin. Oon kokenut uuden hurahduksen kaikkeen punaiseen nyt kun olen selvinnyt muutaman vuoden takaisesta punainenvaatekaappiähkystä :D Nyt kelpaa taas painella paloautona, kun väristä tulee mieleen muutakin kuin 16wee Maria.

2 kommenttia:

  1. sulla on aaaivan ihana blogi!:) ja oot ittekki ihana!

    VastaaPoista
  2. Haidi-Maria: Voi suuret kiitokset sinulle! <3

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)